مجموعه دوم کتاب‌های طراحی لباس و مد؛ طراحی پارچه و لباس، دوخت

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های لباس و مد

طراحی‌ لباس و مد، یک عرصه هنری‌ و کاربردی‌ است‌ که با استفاده از تجربه و بکارگیری ایده‌های نو و خلاقانه، به طراحی لباس و پوشاک برای افراد و گروه‌های مختلف جامعه می‌پردازد. این نوع طراحی که عوامل زیادی از جمله فرهنگ جامعه، زیبایی، ‌علایق و سلیقه مخاطب و موقعیت پوشیدن لباس در آن تاثیر دارند، با در اختیارداشتن محدوده‌ای وسیع از مواد، ترکیبات، رنگ‌ها، الگوها و سبک‌ها انجام می‌گردد.
طراحان لباس و مد نیز باید ضمن تسلط بر این مهارت‌ها، در هنر دوخت و برش نیز تبحر داشته و از آخرین تحولات و تغییرات در دنیای مد اطلاع داشته باشند تا بتوانند در کنار آگاهی از جامعه و متناسب با نیازها و علایق آن و نیز تحلیل و پیش‌بینی علایق و سلایق آینده مردم، طرح‌های زیبا و مورد پسندی را ارائه دهند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 200 کتاب ارزشمند و معتبر در زمینه طراحی لباس و مد و در موضوعات اصول و مبانی طراحی لباس، برش پارچه و لباس، تکنیک‌های خیاطی و دوخت، برش الگوی لباس، هنر و طراحی لباس و مد، طراحی لباس و پوشاک، ایده‌های برتر در طراحی لباس و پوشاک، تکنیک‌های طراحی لباس و پوشاک، رنگ و سبک در طراحی لباس و مد، طراحی و دوخت لباس کودکان، طراحی و بافت لباس‌های بافتنی، طراحی و دوخت لباس مردان، تکنیک‌های بافندگی برای لباس‌های بافتنی، تصویرسازی لباس و مد، هندبوک‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه علاقه‌مندان و متخصصان طراحی پارچه و لباس تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 200 کتاب زیبا و ارزشمند در زمینه طراحی پارچه و لباس، دوخت
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.