مجموعه دوم کتاب‌های مهندسی مخابرات؛ مخابرات سیستم

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی برق و مخابرات، مخابرات، مهندسی برق

مخابرات سیستم یکی از گرایش‌های مهندسی مخابرات می‌باشد که به طراحی و ساخت سیستم‌های مخابراتی می‌پردازد. مهندسی مخابرات سیستم با تمرکز بر طراحی و ساخت انواع سیستم‌های مخابراتی و تکنولوژی‌های بهینه‌سازی کنترل، دریافت و پردازش داده‌ها در آنها، مباحثی بسیار گسترده و مدرن را پوشش می‌دهد.
امروزه این بخش از مهندسی مخابرات، ضمن ارتباط نزدیک با علم ریاضیات، فیزیک، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، تاثیر و اهمیت مهمی را در بسیاری از صنایع امروزی از جمله صنایع مخابراتی و ارتباطی، صنعت فناوری اطلاعات، صنایع رسانه‌ای، صنعت هوافضا، صنایع نظامی و صنعت حمل و نقل، دارا می‌باشد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 750 کتاب در زمینه مهندسی مخابرات سیستم و در موضوعات اصول و مبانی مخابرات، مهندسی مخابرات، طراحی و ساخت سیستم‌های مخابراتی، شبکه‌های مخابراتی، مخابرات دیجیتال، پردازش سیگنال دیجیتال و آنالوگ، پردازش تصویر، پردازش سیگنال صوتی، پردازش سیگنال رادار، کدینگ مخابراتی، مدولاسیون دیجیتال، پروتکل‌های ارتباطات، طراحی و ساخت انواع آنتن، مخابرات نوری، فتونیک، فیبر نوری، ماهواره‌ها، مدارها و سیستم‌های مخابرات رادیویی، سیستم‌های مخابرات بی‌سیم، مخابرات و ارتباطات ماهواره‌ای، سیستم‌های رادار، سیستم‌های مخابراتی فرکانس بالا، مخابرات و ارتباطات موبایل، سوییچینگ مخابراتی، شبکه‌های سنسور بی‌سیم، سیستم‌های تلفنی، طراحی و ساخت مدارها و بردهای مخابراتی، شبکه‌های کامپیوتری، آنتن‌های تطبیقی، مخابرات پهن‌باند، سنتزکننده‌های فرکانس، گیرنده‌های مخابراتی، سیستم‌های انتقال داده موبایل، GPS، IP Telephony، VoIP، GPRS، WiMAX، GSM، GNSS، LTE، UMTS، HSDPA، MIMO، OFDM، RFID، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسان و متخصصان مهندسی مخابرات سیستم تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 750 کتاب در زمینه مهندسی مخابرات سیستم
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. تشکر درود بر شما باد.

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.