مجموعه دوم کتاب‌های هنر بافتنی

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های لباس و مد

امروزه هنر بافتنی به عنوان یکی از مهارت‌های تولید صنایع دستی زیبا، در بین علاقه‌مندان خود نقش مهمی را در کم‌کردن فشارهای ناشی از مشغله‌های زندگی امروزی داشته و اثرات مهم و قابل توجهی را در آرامش فکر و ذهن آنان ایفا می‌کند. این هنر جذاب و لذت‌بخش حتی به عنوان یکی از عوامل کمک به استقلال اقتصادی خانواده در بین بانوان اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است و همه این عوامل ارزش کاربردی آن را دو چندان می‌کند. در اشتغال به این هنر برای علاقه‌مندان تازه‌کار و بافندگان حرفه‌ای، همواره یادگیری اصولی و استفاده از تکنیک‌ها و مهارت‌های مختلف و نیز داشتن الگوهای مناسب و متنوع، اهمیت و ارزش فراوانی داشته است.
این مجموعه به عنوان بخش دیگری از منابع بسیار معتبر و ارزشمند هنر بافتنی، شامل بیش از 120 کتاب آموزشی بسیار جامع و متنوع از انواع موضوعات تحت پوشش هنر بافتنی، از جمله آموزش‌های تصویری و گام به گام بافتنی، بافت انواع کیف و کلاه و جوراب، سرگرمی‌ها و بافتنی‌های تزئینی و دکوری، آموزش بافت انواع لباس‌های زیبای کودکان، بافت عروسک‌ها و اسباب بازی‌ها، مجموعه الگوها، نکات و تکنیک‌های بافتنی، پروژه‌های سریع و ساده، بافتنی‌های بومی، بافتنی‌ها و لباسهای متداول و بسیاری موضوعات دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه علاقه‌مندان این عرصه تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از 120 کتاب آموزشی بسیار جامع و متنوع از انواع موضوعات تحت پوشش هنر بافتنی
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:






دیدگاه ها ۳ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. با سلام و خسته نباشید ، فرمودید تمام کتابها به زبان اصلی منظورتون چیه و اینکه هم کتاب داره هم دی وی دی و آیا آموزشهای این دو با هم متفاوت هست یا نه و دی وی دی ها به زبان فارسی هست یا انگلیسی ممنونم .

  2. kheili sayte khobiye

  3. اگر‏ ‏منکنه‏ ‏قیمتهای‏ ‏مجموعه‏ ‏ها‏ ‏را‏ ‏مقابلش‏ ‏و‏ ‏قیمتش‏ ‏واضح‏ ‏نوشته‏ ‏بشه

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.