مجموعه سوم مجلات صنایع دستی

دسته: سرگرمی، فروشگاه، مجموعه‌های صنایع دستی

مجموعه سوم مجلات صنایع دستی شامل آرشیو برخی از عناوین بسیار معتبر و ارزشمند مجلات صنایع دستی می‌باشد که با تمرکز بر صنایع دستی کاغذی و هنر کار با کاغذ و مقوا، الگوها، تکنیک‌ها و مهارت‌های طراحی و ساخت انواع مصنوعات کاغذی از جمله کارت‌های عروسی و دعوت، گل‌های کاغذی، دکوری‌ها و تزئینی‌های کاغذی، جعبه‌های کاغذی مخصوص هدیه و بسیاری از موارد دیگر را پوشش می‌دهد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 75 شماره از چند مجله معتبر و ارزشمند عرصه صنایع دستی از جمله مجلات CardMaker، Cardmaking & Papercraft، Crafts Beautiful، PaperCraft Inspirations، Simply Cards & Papercraft می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه متخصصان و علاقه‌مندان صنایع دستی کاغذی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 75 شماره از چند مجله معتبر و ارزشمند عرصه صنایع دستی
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

عناوین مجلات موجود در این مجموعه که همگی از بهترین و معروف‌ترین مجلات منتشر شده در زمینه صنایع دستی می‌باشند عبارتند از:

CardMaker
Cardmaking & Papercraft
Crafts Beautiful
PaperCraft Inspirations
Simply Cards & Papercraft

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.