مجموعه سوم مجلات هنر طراحی گرافیک و انیمیشن؛ مجله 3D World

دسته: فروشگاه، گرافیک، مجموعه‌های گرافیک و انیمیشن

3D World پرفروش‌ترین مجله بین‌المللی و یکی از مشهورترین مجلات در زمینه هنر طراحی سه‌بعدی می‌باشد که تمام زمینه‌های تولید طراحی گرافیگ سه بعدی ازجمله انیمیشن، جلوه‌های بصری، بازی‌های ویدئویی و تصویرسازی سه‌بعدی برای معماری را پوشش می‌دهد.
این مجله شامل آموزش‌های تخصصی، نکته‌ها و راهنمایی‌های گام‌به‌گام و سودمندی است که هر پکیج نرم‌افزاری 3D، از نرم‌افزار‌های رایگان گرفته تا اپلیکیشن‌های حرفه‌ای مانند 3ds Max، Maya، Cinema 4D، ZBrush، LightWave، Softimage، Vue، Photoshop و After Effects را جهت توسعه مهارت‌های 3D خواننده پوشش می‌دهد.
هر شماره از این مجله، شامل تحلیل آخرین ترفندهای موجود در صنعت و بازار طراحی سه‌بعدی، توصیه‌های فنی و هنری، بازبینی بی‌طرفانه محصولات جدید، مقالات منحصر‌به‌فرد و بسیار مفید در زمینه ساخت پروژه‌های کلیدی در این صنعت پیشگام و همچنین نمایش آثار هنرمندان و طراحان می‌باشد.
در این مجله خواننده از آخرین تصاویر، فیلم‌ها و دیگر پروژه‌های خلاقانه CG موجود به‌همراه نکته‌ها و توصیه‌های خالقان آن‌ها، الهام می‌گیرد و خواننده درمی‌یابد که چگونه می‌تواند یک پیش‌نمایش شغلی موفق برای خود ایجاد کند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل 63 شماره از مجله معتبر و ارزشمند 3D World از مجلات هنر طراحی گرافیک سه‌بعدی و انیمیشن می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه متخصصان، هنرجویان و علاقه‌مندان هنر طراحی گرافیک و انیمیشن تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل 63 شماره از مجله معتبر و ارزشمند 3D World
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه: