مجموعه سیزدهم کتاب‌های سرمایه‌گذاری و امور مالی؛ بازارهای مالی

دسته: اقتصاد، سرمایه گذاری، فروشگاه، مجموعه‌های اقتصاد و سرمایه گذاری

بازارهای مالی، بازارهایی هستند که در آنها به مبادله هرگونه دارایی مالی مثل سهام و اوراق قرضه در قیمت‌هایی که تابع عرضه و تقاضا هستند پرداخته می‌شود. بازارهای مالی نقش مهمی را در تامین و افزایش سرمایه و جذب و تخصیص بهینه منابع و نقدینگی برای واحدهای اقتصادی و نیز تعیین قیمت وجوه و سرمایه و تسهیل داد و ستدها به عهده دارند.
امروزه رشد و توسعه اقتصادی کشورها به پویایی و کارایی نظام مالی و بازارهای مالی بسیار مرتبط می‌باشد و بازارهای اقتصادی از جمله بازار کار، بازار تجارت و بازار کالا و خدمات، بدون حمایت بازارهای مالی از رشد کافی و توسعه برخوردار نخواهند بود.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 550 کتاب در زمینه بازارهای مالی و در موضوعات، اصول و مبانی بازارهای مالی، بازار پول، بازار سرمایه، شاخص‌های بازار، تحلیل تکنیکال، بازارهای گاوی و خرسی، تحلیل ریسک بازار، مالیه رفتاری، ساختار بازار، بازارهای انرژی، مبادلات ارز، تجارت روز، بازار مشتقات، بازار سهام، نوسانات مالی، بازارهای نوظهور، مدل‌های بازار، نظریه قیمت، سهام خصوصی، شاخص‌های اقتصادی، شاخص فنی، مهندسی مالی، اقتصاد خرد، فارکس، مدیریت ریسک بازار، ابزارهای بازار، اقتصاد پول، صندوق‌های تامینی، مالیه اسلامی، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه کارشناسان و متخصصان بازارهای مالی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 550 کتاب ارزشمند در زمینه بازارهای مالی
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.