مجموعه ششم کتاب‌های شیمی؛ شیمی فیزیک

دسته: شیمی، فروشگاه، مجموعه‌های شیمی و مهندسی شیمی

شیمی فیزیک بخشی از علم شیمی است که در آن از اصول و قوانین فیزیکی برای حل مسائل شیمی استفاده می‌شود و هدف آن کاربرد اصول نظری فیزیک در توجیه پدیده‌های علم شیمی می‌باشد. شیمی فیزیک در کنار رابطه بسیار نزدیک با علم فیزیک، روابط خیلی پیچیده شیمیایی را با زبان ریاضی منظم و دسته‌بندی می‌کند تا بررسی و تحلیل آن به‌سادگی امکان‌پذیر شود.
بسیاری از موضوعات زیستی مثل سوخت‌وساز مواد غذایی در یاخته‌های بدن و یا برخی پدیده‌های طبیعی مثل تبدیل الماس به گرافیت، با دانش شیمی فیزیک توجیه می‌شود. همچنین ارتباط این علم با سایر علوم کاربردهای اقتصادی و اجتماعی مختلف آن را نشان می‌دهد بطوری‌که امروزه با استفاده از نتایج بدست‌آمده از این علم می‌توان از مضرات برخی از پدیده‌های طبیعی جلوگیری کرده و یا آنها را به مسیری مفید برای جامعه سوق داد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 450 کتاب در زمینه شیمی فیزیک و در موضوعات، اصول و مبانی شیمی فیزیک، ترمودینامیک شیمیایی، شیمی کوانتومی، شیمی سطح، الکتروشیمی، فتوشیمی، سینتیک شیمیایی، دینامیک شیمیایی، کاتالیست، شیمی کلوئید، خوردگی فلزات، شیمی لیزر، اخترشیمی، رادیوشیمی، شیمی هسته‌ای، شیمی حالت جامد، علم مواد، موازنه شیمیایی، بیوفیزیک و بیوشیمی، اسپکتروسکوپی، مایکروویو و مادون قرمز، انرژی، ریاضیات شیمی فیزیک، شیمی فیزیک محاسباتی، شیمی فیزیک پیشرفته، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسان و متخصصان علم شیمی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 450 کتاب در زمینه شیمی فیزیک
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. Dear Sir/Madam,
    I want to buy some chemistry books but I am not in Iran I am student M.Sc in chemistry at Allah abad Univeristy how can I get the books

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.