مجموعه هشتم کتاب‌های سرمایه‌گذاری و امور مالی؛ پول، ارز، بانکداری

دسته: اقتصاد، سرمایه گذاری، فروشگاه، مجموعه‌های اقتصاد و سرمایه گذاری

نقش پول و ارز به عنوان یک ابزار مالی و اقتصادی مشترک و شناخته‌شده برای مبادلات تجاری بین مردم و کشورها بسیار پراهمیت بوده و با مسائل اقتصادی و توسعه هر کشوری بسیار مرتبط است.
امروزه پول، سیاست‌های پولی و بانکداری در تنظیم روابط اقتصادی و مالی، ایجاد بحران‌های اقتصادی و راه‌های رفع آن بحران‌ها بسیار تاثیرگذار است. به عبارتی پول به عنوان یک معیار مشترک سنجش ارزش، ضمن ایجاد هماهنگی بین کارشناسان و متخصصان در تحلیل مسائل اقتصادی، ارتباط نزدیکی را با مسائل مهم مالی و اقتصادی همچون نرخ تورم، نرخ بهره، بیکاری و تولید دارا می‌باشد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 400 کتاب در زمینه پول، ارز و بانکداری و در موضوعات، اصول و مبانی بانکداری، پول و ارز، معاملات ارز، بازارهای ارز، نرخ ارز، بحران‌های مالی، سیاست‌های پولی و مالی، بازارهای پول، مدیریت پول، اقتصاد پول، مالیه اسلامی، بانکهای مرکزی، بانکداری سرمایه‌گذاری، بانکداری اسلامی، صندوق‌های تامینی، بدهی‌های مالی، ابزارهای مشتقه، مشتقات اعتباری و مالی، مدل‌سازی و قیمت‌گذاری مشتقات، مالیات، ریسک اعتباری، مدیریت ریسک مالی و اعتباری، بازارهای مالی، سازمان‌های مالی و پولی بین‌المللی، ورشکستگی، اقتصاد خرد، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه کارشناسان و متخصصان امور مالی و بانکداری تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 400 کتاب ارزشمند در زمینه پول، ارز و بانکداری
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه: