مجموعه پنجم مجلات صنایع چوب

دسته: خودآموز، فروشگاه، مجموعه‌های صنایع چوبی

مجله Popular Woodworking یک مرجع کامل و همه منظوره برای صنعتگران کارهای چوبی که نیازمند توسعه مهارت‌های خود می‌باشند محسوب می‌شود که در آن تمامی ملزومات کار با چوب پوشش داده شده و راهنمای کار با همه ابزارها ارائه شده است. در هر شماره از این مجله پروژه‌های ساده تا پیچیده و طرح‌ها و الگوهای الهام‌بخش زیادی وجود دارد که برای کسب مهارت و استفاده از اوقات کارگاهی بسیار مناسب می‌باشند. همه مقالات توسط نجاران حرفه‌ای و متخصص نوشته شده و و روش‌ها و تکنیک‌های انجام پروژه‌ها را در بر می‌گیرند. بررسی ابزارها در این مجله بر پایه تجارب کارگاهی صورت گرفته به‌طوری‌که دانش مورد نیاز برای تصمیم‌گیری‌های خرید هوشمند فراهم شده است.
در بین مجلات بسیار معتبر صنایع چوب، مجله ShopNotes به‌طور ویژه به ارائه اطلاعات تخصصی کارگاهی به نجاران و متخصصان کارهای چوبی می‌پردازد و شامل تکنیک‌های گام به گام، نکات صرفه‌جویی در هزینه، ایده‌های استفاده بهینه از فضای کارگاه نجاری و همچنین پروژه‌های کارگاهی و گام به گام، طرح‌ها و الگوهای متنوع و بررسی بی‌طرف و منصفانه ابزارها می‌باشد.
در این مجوعه از مجلات صنایع چوبی آرشیو بزرگی از 159 شماره منتشرشده مجله Popular Woodworking و نیز آرشیو کامل مجله ShopNotes شامل 125 شماره منتشرشده از سال 1992 تا 2012 و نیز 15 شماره از مجله Canadian Wood Products گردآوری شده و به همه علاقمندان تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

159 شماره از مجله Popular Woodworking از سال 1985 تا 2012
آرشیو کامل مجله ShopNotes شامل 125 شماره از سال 1992 تا 2012
15 شماره از مجله Canadian Wood Products
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و mobireader برای نمایش فایل‌ها
بسته بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:



دیدگاه ها ۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. salam,shoma baraye kasaei ke bekhan 5majmooeye choobo baham bekharan takhfifi darnazar nemigirid?

  2. با سلام، آیا اضافه کردن مجله scrollsaw به (مجوعه مجلات صنایع چوب) برای شما امکان پذیر می باشد. با تشکر

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.