مجموعه چهارم مجلات صنایع چوب

دسته: خودآموز، فروشگاه، مجموعه‌های صنایع چوبی

یکی از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مجلات صنایع دستی چوبی و هنر نجاری خلاق مجله Creative Woodworks and Crafts می‌باشد. این مجله بر تمامی صنایع دستی چوبی از جمله نجاری، اره کاری، کنده کاری، معرق کاری، منبت کاری و دیگر تکنیک‌ها متمرکز شده است که در آن دستورالعمل‌های بسیار دقیق و متنوعی برای پروژه‌های صنایع دستی و هنری زیبا به همراه الگوهای بسیار با کیفیت، برای خوانندگان فراهم شده است.
یکی دیگر از مجلات معروف در این زمینه مجله WoodCraft می‌باشد که پروژه‌های مختلف، تکنیک‌ها و محصولات صنایع چوبی را بطور منحصر به فردی پوشش می‌دهد، به‌طوری‌که هر شماره از آن با مشاوره‌ها و راهنمایی‌های متخصصان و طراحان حرفه‌ای و به جهت کمک به افزایش مهارت‌های کار با صنایع دستی چوبی و انجام موفقیت آمیز پروژه‌ها، پوشش داده شده است. در این مجله علاوه بر تکنیک‌ها و پروژه‌ها، نمایش کارگاه‌های چوبی منحصربه فرد و نکات و الگوهای کارگاهی جدید و متنوعی بررسی شده و مطالب بسیاری درباره نحوه کار با چوب در پروژه‌های ساخت محصولات مختلف ارائه شده است.
در این مجوعه از مجلات صنایع چوبی آرشیو بزرگی از 71 شماره منتشرشده مجله Creative Woodworks and Crafts و نیز آرشیو کامل مجله WoodCraft شامل 48 شماره منتشرشده از سال 2005 تا 2012 و نیز 9 شماره از مجله Decorative Woodcrafts گردآوری شده و به همه علاقمندان تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

71 شماره از مجله Creative Woodworks and Crafts از سال 1997 تا 2007
آرشیو کامل مجله WoodCraft شامل 48 شماره از سال 2005 تا 2012
9 شماره از مجله Decorative Woodcrafts
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و mobireader برای نمایش فایل‌ها
بسته بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:



ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.