مجموعه چهارم کتابهای بیولوژی؛ بیولوژی گیاهی

دسته: بیولوژی، فروشگاه، مجموعه‌های بیولوژی

بیولوژی گیاهی یا گیاه‌شناسی یکی از شاخه‌های علم زیست‌شناسی است که به مطالعه و بررسی علمی زندگی و رشد و نمو گیاهان می‌پردازد. این علم دارای دو بخش‌ عمده‌ فیزیولوژی‌ و سیستماتیک‌ است‌ که‌ بخش‌ فیزیولوژی‌ به‌ شناخت‌ زندگی‌ گیاهان‌ و اندام‌های‌ مختلف‌ یک‌ گیاه‌ می‌پردازد و بخش‌ سیستماتیک‌ نیز درباره‌ اسامی‌ و طبقه‌بندی‌ گیاهان‌ می‌باشد.
علم گیاه‌شناسی، به دلیل تاثیر گیاهان در پیشرفت تمدن و زندگی بشر و وابستگی انسان به گیاهان، از بخشهای مهم دانش زیست‌شناسی به حساب می‌آید بطوریکه هرگونه پیشرفت در این علم منجر به توسعه سایر علوم مهم و مرتبط با گیاهان از جمله کشاورزی، اکولوژی، منابع طبیعی و محیط زیست می‌گردد. همچنین این علم منجر به پیدایش و یا توسعه برخی علوم خاص از جمله قارچ‌شناسی، جلبک‌شناسی، ژنتیک گیاهی و میکروبیولوژی گردیده است.
این مجموعه، آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 350 کتاب در زمینه بیولوژی گیاهی و در موضوعات مبانی و مفاهیم بیولوژی، مبانی و مفاهیم بیولوژی گیاهی، گیاه‌شناسی عمومی، طبقه‌بندی گیاهان، جلبک‌شناسی، قارچ‌شناسی، گرده‌شناسی، باکتری‌شناسی، ژنتیک گیاهی، پوشش‌های گیاهی، جنگل‌شناسی، مدیریت جنگل، خاک‌شناسی، گیاهان تالابی، گیاهان باغی، گیاهان بومی، گل‌شناسی، گیاهان خانگی، گیاهان آکواریومی، گیاهان چوبی، گیاهان خوراکی، تنوع زیستی گیاهی، اکوسیستم‌های گیاهی، اکولوژی و تکامل گیاهی، توسعه گیاهان، فیزیولوژی گیاهان و محیط زیست، آناتومی گیاهی، اصلاح نباتات، معماری گیاهان، ریخت‌شناسی گل‌ها و گیاهان، میوه‌ها و سبزیجات، گیاهان سمی، تهدیدات بیولوژیک، ویروس‌شناسی گیاهی، پاتولوژی گیاهی، گیاهان دارویی، بیوشیمی گیاهی، بیولوژی سلولی گیاهی، بیوتکنولوژی گیاهی، اکوهیدرولوژی، بیومس، مهندسی متابولیک گیاهی، فتوسنتز، مقالات، هندبوک‌ها، دانشنامه‌های تصویری، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه دانشجویان، متخصصان و علاقه‌مندان بیولوژی گیاهی، تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 350 کتاب در زمینه بیولوژی گیاهی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. مجکوعۀ کتاب های شم بسیار خوب است امَا ما در افغانستان هستیم نمیتوانیم استفاده کنیم اگر دانلود رایگان بود بسیار خوب بود.

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.