مجموعه کامل کتاب‌های هنر موسیقی

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های عمومی، موسیقی

موسیقی تنها یک هنر نیست بلکه ترکیبی از علم و هنر است. علمی از علوم ریاضی که به مطالعه اصوات موسیقی و قواعد ساختن قطعات موسیقی می‌پردازد. به تعبیر ابوعلی سینا “موسیقی علمی است ریاضی که در آن از چگونگی نغمه‌ها از نظر ملایمت و سازگاری و چگونگی زمان‌های بین نغمه‌ها بحث می‌شود”.
گروه بربالهای کتاب، مجموعه هنری بی‌نظیر دیگری را به کاربران هنرمند و هنردوست خود تقدیم کرده است. برای اولین بار مجموعه‌ای کاربردی، جامع و بسیار ارزشمند با بیش از 650 کتاب و فایل صوتی در زمینه موسیقی که هرآنچه را برای تبدیل شدن به یک آهنگساز، نوازنده و یا موسیقی‌دان حرفه‌ای نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. کتاب‌ها و فایل‌های صوتی این مجموعه تمام جنبه‌های موسیقی از جمله آموزش مفاهیم و مقدمات موسیقی، تئوری موسیقی، نت خوانی و نت نویسی، مهارت‌های شنیداری، آشنایی با انواع سازها و آلات و ادوات موسیقی و آموزش طریقه نواختن آنها به صورت خودآموز از طریق بزرگترین اساتید دنیا، آموزش نرم افزارهای تخصصی، تکنیک‌های میکس و ضبط صدا در انواع استودیو، آشنایی با مشاهیر موسیقی جهان و بیوگرافی آنها و بسیاری از موارد دیگر را شامل می‌شود.

معرفی محصول:

هنر همواره به عنوان یکی از ابزارهای اولیه سازگاری بشر برای نیل به اهداف کمال‌جویانه و حس زیبایی‌دوستی او در خدمت وی و آرامش‌بخش زندگی او بوده است. موسیقی هم شکلی از هنر است که احساسات، عواطف، ادراکات و شناخت انسان را بدون نیاز به بیان به وسیله تکلم، منتقل می‌کند. چنان که بتهون می‌گوید “موسیقی، مظهری است عالی‌تر از هر علم و فلسفه‌ای. موسیقی هنر زبان دل و روح بشر و عالی‌ترین تجلی قریحه انسانی است”.
موسیقی عاطفی‌ترین هنرهاست چرا که هنر بیان احساسات است. در واقع انسان بوسیله ترکیب و ایجاد هماهنگی در بین اصوات مختلف، احساسات و افکار خود را آشکار می‌سازد.
افراد با توجه به روحیات و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، تمایل به سازها و سبک‌های مختلفی در موسیقی و نوازندگی دارند.
در نوازندگی پس از فراگیری روش‌ها و تکنیک‌های نواختن، می‌توان با بهره‌گیری از خلاقیت و استعداد شخصی، آثاری بی‌نظیر را آفرید. آشنایی با سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف مستلزم بهره‌گیری از اساتید مجرب و یا استفاده از آثار ارزشمند آنهاست. همچنین کسب مهارت‌های شنیداری هم در یادگیری موسیقی و نوازندگی از اهمیت بالایی برخوردار است. این مجموعه بی‌نظیر تمام نیازهای کارآموزان موسیقی، دانشجویان و یا علاقه‌مندان موسیقی و حتی اساتید بزرگوار این عرصه هنری را در تمامی سطوح و زمینه‌های مختلف پاسخگو می‌باشد.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از 650 کتاب و فایل صوتی آموزشی ارزشمند و طبقه‌بندی شده هنر موسیقی
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

مجموعه کتاب‌ها:

این بسته هنری بی‌نظیر و فوق‌العاده زیبا حاوی مجموعه‌ای پربار از مطرح‌ترین کتاب‌های حوزه موسیقی از اساتید مجرب و گروه‌های برتر موسیقی سراسر دنیا است که به همراه فایل‌های صوتی بسیاری به صورت یکجا گردآوری و دسته بندی شده است. مجموعه‌ای با بیش از 650 کتاب و فایل صوتی طبقه‌بندی شده که تمام زمینه‌های حوزه موسیقی از جمله انواع موسیقی کلاسیک، سنتی، پاپ، راک، جاز و …، همچنین آشنایی با انواع سازها و نحوه نواختن آنها از جمله سازهای بادی، ساز الکترونیک، سازهای صفحه کلید دار، سازهای کوبه‌ای، سازهای زهی و … را تحت پوشش قرار داده است.
در لیست زیر به صورت اجمالی عناوین موجود در بین کتاب‌های این مجموعه هنری منحصر‌به‌فرد ارائه شده است:

دانشنامه‌ها، فرهنگ لغات، بیوگرافی‌ها، تاریخ، مفاهیم و دانش موسیقی
تئوری موسیقی
مهارت‌های شنیداری و خواندن و نوشتن نت‌ها
ابزارها و سازها
آموزش نوازندگی با انواع سازها، الگوهای برتر و منتخب و تمرین‌های حرفه‌ای
تکنیک‌های میکس و ضبط صدا در انواع استودیو
نرم افزارهای تخصصی، تکنیک‌های آهنگسازی، سبک‌ها و موسیقی بومی کشورها و مناطق
برترین الگوها و آموزش‌های گروه‌ها و نوازندگان مشهور
به همراه فایل‌های صوتی بسیاری از عناوین

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




دیدگاه ها ۱۳ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. این مجموعه موسیقی به زبان فارسی هست

    1. کلیه کتاب‌های این مجموعه از منابع و مراجع زبان اصلی هستند.

  2. من قبلا اینجور خریدای اینترنتی ای رو داشتم ولی نه از سایت شما .آیا مطالبتون با محتویاتdvd ها مطابقت داره.
    باتشکر

  3. ببخشید یعنی مطالب کتاب ها و نوشته ها فارسی هستند یا نه؟؟

    1. خیر، تمامی کتاب‌ها و مجموعه‌های این سایت به زبان اصلی می‌باشند.

  4. سلام و با تشکر از وب سایت مفیدتون.
    لطفا مجموعه کتاب های بازیگری سینما رو هم در سایت قرار بدبد. با تشکر

  5. سلام و تشکر بسیاری از کتابهایی که به صورت نمونه جلد آنها گذاشته شده بر روی جلد ذکر شده به همراه فایل صوتی می باشند آیا فایلهای صوتی مربوط به هر کتاب در مجموعه شما همراه pdf کتاب مربوطه وجود دارند با تشکر

  6. اگه پکیج شامل 6تا سی دی کتاب هنر گوش دادن ویرایش هفتم (listen 7th edition) باشه من سفارشش میدم میشه چک کنید ببینید هستش یا نه. ایمیل بزنید به من. مرسی

  7. خیلی از کتابا همراه فایل صوتی هستن ولی تو لیست کتابا ذکر نشده که فایل صوتیشون وجود دارد یا نه. میشه راهنمایی کنید که فایل های صوتی کدوم کتابا همراهشون می باشد.

    1. سلام
      داخل لیست، فرمت‌ها در ادامه عنوان کتاب قید شده‌اند. مواردی که همراه با فایل صوتی می‌باشند در ادامه عنوان خود حاوی mp3. هستند.

  8. ببخشید من واقعا 6 تا سی دی کتاب هنر گوش دادن ویرایش هفتم(listen7th edition) رو میخوام. اگر میتونید برام پیداش کنید بم میل بزنید تا سفارشش بدم. مرسی

  9. سلام.من میخاستم بدونم کسی که فقط یکی دو تا از اموزشای این مجموعه به دردش میخوره باید چیکار کنه؟هر 5تا دی وی دی رو بخره فقط به خاطره یکی دو تا ؟

  10. اگه کسی کتابی یا جزوه ای یا چیزی سراغ داره که توش ملودی برای لید زدن هست لطفا با این شماره یا اسمس بده09357059350.مرسی

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.