مجموعه یازدهم کتاب‌های هنر عکاسی؛ عکاسی طبیعت و حیات وحش، عکاسی مسافرتی

دسته: عکاسی، فروشگاه، مجموعه‌های عکاسی

امروزه دوربین عکاسی به‌منظور ثبت لحظات پرخاطره و بیادماندنی در سفر و به‌عنوان یک وسیله پرکاربرد نزد مسافران اهمیت ویژه‌ای داشته و استفاده صحیح و مناسب از آن می‌تواند تصاویر بسیار زیبا و باارزشی را ایجاد نماید. یک عکس خوب طبیعت باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر طبیعتی که در آن به تصویر کشیده شده احساسات عکاس در رابطه با آن لحظه و مکان را نیز به بیننده منتقل کند.
عکاسی در سفر و یا فضای شهری و یا عکاسی از رویدادهای ورزشی و اجتماعی، به دلیل عناصر و سوژه‌های بسیار زیاد و متنوعی که وجود دارد، همواره نیازمند تکنیک‌ها و مهارت‌های فنی خاص و متناسب با شرایط مختلف می‌باشد بطوری‌که آشنایی و استفاده درست از این تکنیک‌ها در کنار زیبایی‌های بصری، نقش مهمی در ایجاد یک تصویر مناسب دارد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 110 کتاب در زمینه هنر عکاسی و در موضوعات عکاسی طبیعت، عکاسی ورزشی، عکاسی مسافرتی، عکاسی خیابانی، عکاسی از غذا، عکاسی از حیوانات و حیات وحش، عکاسی پرندگان، عکاسی دریایی، عکاسی معماری، هندبوک‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرمندان و علاقه‌مندان هنر عکاسی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 110 کتاب در زمینه عکاسی از طبیعت و حیات وحش، عکاسی مسافرتی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.