مجموعه چهارم کتاب‌های شیمی؛ شیمی آلی

دسته: شیمی، فروشگاه، مجموعه‌های شیمی و مهندسی شیمی

شیمی آلی بخش مهمی از دانش شیمی است که درباره ترکیبات کربن با سایر عناصر بویژه هیدروژن، اکسیژن، نیتروژن، هالوژن‌ها و غیرفلزات دیگر نظیر گوگرد و منیزیم می‌باشد. دو منبع بزرگ و عمده تامین ترکیبات ساده مواد آلی، نفت و زغال سنگ می‌باشند که این ترکیبات ساده در ساخت ترکیبات بزرگتر و پیچیده‌تر بکار برده می‌شوند.
موادی مانند هیدروکربن‌ها، الکل‌ها، اترها، آلدئیدها، کتون‌ها، کربوکسیلیک اسیدها، ترکیبات حلقوی، آمین‌ها، فنل‌ها، درشت مولکول‌ها و پلیمرها و مواد و ترکیبات نظیر آنها، جزء مواد آلی بوده که می‌توان بسیاری از آنها را از طریق روش‌های صنعتی و آزمایشگاهی و به کمک مواد معدنی سنتز کرد.
امروزه شیمی آلی نقشی بسیار مهم و اساسی در صنایع و علوم مختلف دارد بطوری‌که در پزشکی، داروسازی و زیست‌شناسی و همچنین صنایعی چون پتروشیمی، صنایع غذایی، صنایع پوشاک، رنگ‌سازی، کاغذ و جوهر، مواد لاستیکی و پلاستیکی و بسیاری از صنایع دیگر و تولیدات آنها کاربرد فراوانی دارد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 450 کتاب در زمینه شیمی آلی و در موضوعات اصول و مبانی شیمی آلی، مواد و ترکیبات آلی، شیمی آلی آزمایشگاهی، مکانیزم واکنش‌های آلی، شیمی آلی پیشرفته، هیدروکربن‌های آروماتیک، شیمی‌فیزیک آلی، حلال‌های آلی، سنتز ترکیبات آلی، طیف‌سنجی آلی، صنایع شیمی آلی و پلیمر، صنایع شیمی آلی و دارویی، طراحی و مدل‌سازی مولکولی، ماکرومولکول‌ها، شیمی ناجورحلقه، کاتالیست‌ها، شیمی آلی صنعتی، شیمی آلی و محیط زیست، شیمی نفت و پتروشیمی، کاربرد نظریه گروه در شیمی، حل مسائل شیمی آلی، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسان و متخصصان علم شیمی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 450 کتاب در زمینه شیمی آلی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.