مجموعه سوم مجلات صنایع چوب

دسته: خودآموز، فروشگاه، مجموعه‌های صنایع چوبی

مجله Woodworker’s Journal برای تمامی کسانی که در زمینه هنرها و صنایع چوبی فعالیت می‌کنند؛ از مبتدیان علاقه‌مندان به کارهای چوبی تا افراد حرفه‌ای و متخصص در این عرصه هنری که به دنبال ایده‌های نو، تکنیک‌های جدید و مختلف کار با چوب و راهنمایی‌هایی جهت ارتقاء و پیشرفت در حرفه‌ی خود هستند؛ مجله‌ای شناخته شده و بسیار کارآمد می‌باشد. در این مجله پروژه‌های بسیار زیادی در قالب جزئیات گام به گام با عکس‌ها و تصاویر متعدد ارائه شده‌اند به‌طوری‌که در هر شماره نیز الگوهای کاملی از پروژه‌ها درج شده است.
در این مجموعه از مجلات صنایع چوب آرشیو بسیار کاملی از مجله Woodworker’s Journal که شامل 189 شماره منتشر شده از سال 1981 تا 2012 به همراه 18 ویژه‌نامه و بیش از 78 راهنمای طرح پروژه که همگی حوزه‌های متفاوتی از جمله نازک‌کاری، رنگ و روغن‌کاری، فرآورده‌ها، تکنیک‌ها و ابزارآلات را تحت پوشش قرار می‌دهند گردآوری شده است و به همه علاقه‌مندان و متخصصان این عرصه تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

189 شماره از مجله Woodworker’s Journal در طول 32 سال و منتشر شده از سال 1981 تا 2012 به همراه 18 ویژه نامه و بیش از 78 راهنمای طرح پروژه
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و mobireader برای نمایش فایل‌ها
بسته بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:



دیدگاه ها ۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. دوست دار ارتباط با شما هستیم.کارهای جدید و نو

  2. سلام
    برای تولید گیتار و انواع ساز نیاز به اطلاعات کاملی از به کار گیری و روشهای نرم کردن انواع چوب با بخار یا آب دارم لطفا در صورت امکان منابع یا مراجعی که این اطلاعات را به من میدهند معرفی نمایید ممنونم

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.