مجموعه چهارم کتاب‌های هنر معماری؛ تکنولوژی معماری، مدیریت پروژه و ساخت

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی عمران، مجموعه‌های مهندسی معماری، مهندسی معماری

از نظر برخی افراد، معماری ترکیبی از فناوری و هنر است چرا که در آثار بزرگ معماری ترکیب فناوری و جنبه‌های ساخت و زیبایی‌های بصری هنر معماری در شکلی یکپارچه و کامل نمایان است. تکنولوژی معماری، بخشی از معماری است که راهکارها، شیوه‌ها و مصالح و بطور کلی سازه را با هنر معماری ترکیب می‌کند تا معماران و سازندگان ساختمان‌ها بتوانند فناوری‌های نوین ساختمانی و مهارت‌های فنی را در ایجاد یک اثر هنرمندانه معماری بکار برند.
امروزه با توسعه ساخت‌وساز و نیاز به فناوری‌های جدید در آثار بزرگ، مباحث نظری، علمی و کاربردی در زمینه برنامه‌ریزی، ساماندهی و هدایت پروژه‌های ساختمانی و عمرانی، با یکدیگر ترکیب شده و زمینه‌ای بسیار مهم با نام مدیریت پروژه و ساخت را بوجود آورده‌اند که نقش بسیار مهمی را در کنترل پروژه، هزینه و کیفیت ساخت مراحل مختلف ساخت‌وساز معماری، دارا می‌باشد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 320 کتاب در زمینه تکنولوژی و مدیریت پروژه و ساخت معماری و در موضوعات تکنولوژی معماری، مدیریت پروژه و ساخت، طراحی و تحلیل ساختمان، مهندسی معماری، مقررات بین‌المللی ساخت‌وساز، ساخت‌وساز مسکونی، ساخت‌وساز تجاری، مدیریت معماری، ساخت‌وساز چوبی، برنامه‌ریزی فرآیند ساخت‌وساز، ساختمان‌های سبز، انرژی در ساختمان، مواد و مصالح ساخت‌وساز، تکنولوژی‌های ساخت‌وساز، روشنایی و نورپردازی، مواد هوشمند در ساختمان، ساخت‌وساز پایدار، نمای ساختمان، ساخت‌وساز شهری، پل‌سازی، برج‌سازی، سازه‌های چوبی، سازه‌های فلزی، سازه‌های شیشه‌ای، بهینه‌سازی ساخت‌وساز، خانه‌های کوچک، معماری قابل حمل، معماری مدرن، معماری معاصر، حفاظت معماری، آسیب‌شناسی ساختمان، امنیت ساختمان، نگهداری ساختمان، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسان و متخصصان علم و هنر معماری تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 320 کتاب در زمینه تکنولوژی و مدیریت پروژه و ساخت معماری
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







ارسال دیدگاه