مجموعه ششم کتاب‌های هنر معماری؛ معماری داخلی، طراحی داخلی (مسکونی)

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های دکوراسیون، مجموعه‌های مهندسی معماری، مهندسی معماری

طراحی داخلی یکی از شاخه‌های مهم هنر معماری است که با استفاده از مولفه‌های مختلف معماری و با هدف ایجاد فضایی کارآمد،‌ زیبا و دلپذیر به تامین آسایش و بهبود کیفیت محل سکونت انسان می‌پردازد. به همین خاطر امروزه معماری داخلی خانه، به عنوان یک عامل بسیار مهم در انتخاب محل سکونت افراد، اهمیت بسیاری دارد.
با استفاده از مهارت‌های عملکردی و تکنیک‌های این شاخه از هنر معماری می‌توان محیط و فضای داخل ساختارهای مسکونی را با فرهنگ و نیازهای ساکنین متناسب نمود و در نتیجه محل سکونت زیبا و دلنشینی ایجاد کرد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 200 کتاب در زمینه معماری و طراحی داخلی و در موضوعات مبانی و اصول معماری و طراحی داخلی، معماری و طراحی داخلی خانه و ویلا، معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی آپارتمان، سبک‌های معماری و طراحی داخلی، طراحی و دکوراسیون اتاق خواب، آشپزخانه و حمام، نورپردازی داخلی، ترسیم برای طراحی داخلی، طراحی بالکن، طراحی محوطه و فضای سبز خانه و ویلا، طراحی و دکوراسیون خارجی خانه، طراحی مسکونی بومی کشورها و مناطق مختلف، معماری و طراحی داخلی خانه‌های مدرن، خانه‌های لوکس و زیبا، خانه‌های روستایی، خانه‌های اقیانوسی، خانه‌های سنتی، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسان و متخصصان علم و هنر معماری تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 200 کتاب در زمینه معماری و طراحی داخلی مسکونی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







دیدگاه ها ۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام
    مجموعه کامل کتابهای معماری رو کامل چند می دین شامل طراحی فضای سبز و ….
    اگه می شه لیست و قیمتشو برام بفرست. مرسی

  2. واقعاً معماری یک بخش بزرگی از هنر و صنعت ساختمانی می باشد.

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.