مجموعه سوم کتاب‌ها و مجلات هنر قلاب‌بافی

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های لباس و مد

قلاب‌بافی به عنوان یک هنر، سرگرمی و حتی یک منبع درآمد در جهت کمک به اقتصاد خانواده امروزه بیش از سال‌های گذشته مورد توجه قرار گرفته است و به‌همین‌خاطر بسیاری از بانوان در جهت رفع نیازهای خانواده به پوشاک، به‌ویژه در فصول سرد سال به این هنر و حرفه می‌پردازند. هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر قلاب‌بافی بدون نیاز به ابزارهای خاص و گران‌قیمت و فقط با بکارگیری خلاقیت خود به همراه کسب مهارت‌های اولیه، به تولید و بافت انواع لباس و پوشاک و حتی بافته‌های تزئینی و پرکاربرد در محیط خانه می‌پردازند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 190 کتاب و مجله زیبا و ارزشمند در زمینه هنر قلاب‌بافی و در موضوعات آموزش قلاب‌بافی انواع لباس، کلاه، کیف، جوراب، عروسک و اسباب‌بازی، لباس‌های مخصوص کودکان، گل‌ها، دکوری‌ها و بافته‌های زینتی، الگوها، نکات و تکنیک‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرمندان و علاقه‌مندان هنر قلاب‌بافی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 190 کتاب و مجله زیبا و ارزشمند در زمینه هنر قلاب‌بافی
تصاویر جلد تمامی کتابها و مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.