مجموعه سوم کتاب‌های صنایع و هنرهای چوب

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های صنایع چوبی

چوب یکی از مواد اولیه طبیعی بسیار سودمند، بادوام، ارزان و در دسترس می‌باشد که صنایع و هنرهای زیادی به آن وابسته می‌باشند. قدمت کاربرد چوب در زندگی بشر بسیار طولانی بوده و حتی کاربرد محصولات و مشتقات آن به شکل مستقیم و غیرمستقیم، در زندگی انسان‌ها رو به رشد بوده و نقش مهمی را دارا می‌باشد.
امروزه به دلیل استحکام، زیبایی، انعطاف و شکل‌پذیری انواع چوب، بسیاری از صنایع دستی زیبا و برخی مشاغل هنری و تزئینی، از چوب و یا ساختارهای چوبی در معماری محصولات خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل کسب مهارت‌ها و ترفندهای مختلف کار با چوب و نیز ابزارهای کار با چوب در صنایع و مشاغل مختلف، برای متخصصان و علاقه‌مندان آن بسیار سودمند و ارزشمند می‌باشد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 110 کتاب زیبا و ارزشمند در زمینه صنایع و هنرهای چوب و در موضوعات منبت‌کاری، مشبک‌کاری، معرق‌کاری، کنده‌کاری، خراطی سنتی، طراحی و ساخت مبلمان و کابینت، طراحی و ساخت وسایل دکوری و تزئینی، ساخت اسباب‌بازی‌های چوبی، ساخت جعبه‌های چوبی زیبا، پروژه‌های خانگی و سریع، ساخت قفسه کتاب، مهارت‌های نجاری و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرمندان و علاقه‌مندان صنایع و هنرهای چوب تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 110 کتاب زیبا و ارزشمند در زمینه صنایع و هنرهای چوب
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







دیدگاه ها ۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. تشکر

  2. عالیه ولی اگه یه مجکوعه بزارید که همه این هارو باهم داشته باشه خیلی بهتره اگه گذاشتید یه ایمیل به من بدید که خبر دار شم .البته با تخفیف.

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.