دیکشنری بانکداری و امور مالی

دسته: اقتصاد، سرمایه گذاری، فرهنگ لغات
دیکشنری بانکداری و امور مالی

این جهان که قرار بود بر محور عشق و محبت بچرخد، چندین هزار سال است که روی شاخ پول می‌گردد و جوایز محیرالعقول بانک‌ها! بنابراین هر جا که صحبت از پول و سکه می‌شود، همه گوش‌هایشان را تیز می‌کنند و کیسه‌هایشان را می‌دوزند. پس خوب گوش دهید!
این واژه‌نامه مجموعه‌ای از لغات و اصطلاحاتی است که در حوزه‌های مالی، سرمایه‌گذاری، بورس اوراق بهادار و کلا هر آن‌چه که به پول مربوط می‌شود، به کار می‌روند.
در عین حال این واژه‌نامه هم کلمات و عباراتی را که در انگلستان استفاده می‌شوند، در بر دارد و هم کلمات و عباراتی را که در آمریکا.
سال انتشار: 2010  |  400 صفحه  |  حجم فایل: 13 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

Dictionary of Banking and Finance: Over 9,000 terms clearly defined
نویسنده
Jane Russell
ناشر
A&C Black
ISBN10:
1408128063
ISBN13:
9781408128060

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:  بانکداری  

عناوین مرتبط:


This dictionary provides comprehensive coverage of the terms used in banking and finance, ranging from personal bank accounts to international money markets. It is aimed at professionals working in or involved with banking and finance, and for students, whether studying ALevels, degree or professional qualifications in banking and finance. Fully revised and updated this dictionary contains over 9000 entries providing clear, uptodate coverage of all aspects of banking and finance. The book also includes encyclopedic comments on banking and financial practice, expanding on complex terms such as "poison pills" and "bills of exchange", and special supplements on money, currencies, international banks and stock exchanges.


دیدگاه ها ۳ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. roozetoon b kehyirm.
    movafaght bashin.
    hamishe amigh bashin ishala.
    merc vase talashetoon.

  2. یک دنیا تشکر
    انشاله در دنیا و آخرت بهترین ها نصیبتان شود

  3. خیلی خیلی ممنونمم. موفق و سرافراز باشید

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.