مجموعه چهارم کتاب‌های صنایع دستی؛ اسباب بازی و سرگرمی

دسته: سرگرمی، فروشگاه، مجموعه‌های صنایع دستی

اسباب‌بازی‌ها وسایلی بسیار محبوب می‌باشند که با سرگرم‌کردن کودکان در بیشتر اوقات، باعث تقویت خلاقیت و ابتکار در آنها گردیده و زمینه‌های رشد فکری و ذهنی در کسب برخی مهارت‌ها را در آنها بوجود می آورد.
این وسایل با توجه به طیف وسیع سلیقه و نیاز کودکان در سنین مختلف با الگوها، مواد و روش‌های مختلفی ساخته می‌شوند و به همین دلیل دارای کیفیت‌های متفاوتی می‌باشند.
طراحی و ساخت دستی اسباب‌بازی‌ها و وسایل سرگرمی یکی از بهترین روش‌ها برای ساخت باکیفیت و خلاقانه این وسایل تفریحی می‌باشد که ضمن ایجاد وسایلی ارزشمند و پرکاربرد، عواید اقتصادی قابل توجهی را نیز برای شاغلین و علاقه‌مندان به این زمینه از تولید صنایع دستی به همراه دارد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 140 کتاب در زمینه صنایع دستی اسباب‌بازی و سرگرمی و در موضوعات الگوها، آموزش طراحی و ساخت انواع صنایع دستی اسباب‌بازی و سرگرمی از جمله اسباب‌بازی‌های بافتنی و قلاب‌بافی، اسباب‌بازی‌های چوبی، عروسک‌ها و آویزها، پازل‌های چوبی، دوخت اسباب‌بازی‌، اسباب‌بازی‌های دکوری و تزئینی، عروسک‌های جورابی و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه متخصصان و هنرمندان صنایع دستی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 140 کتاب ارزشمند در زمینه صنایع دستی اسباب‌بازی و سرگرمی
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.