مجموعه دوازدهم کتاب‌های مهندسی عمران؛ تکنولوژی بتن، مواد و مصالح ساخت‌وساز

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی عمران، مهندسی عمران

مواد و مصالح ساخت‌وساز، کلیه مواد و ترکیباتی هستند که در ساخت انواع سازه‌های عمرانی بکار برده می‌شوند. این مواد از دیرباز بصورت طبیعی و یا در ترکیب از مواد مختلف نقش مهمی در استحکام، دوام و زیبایی ساختمان‌ها و سازه‌ها داشته‌اند و تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون دسترسی به مواد اولیه، شرایط اقلیمی، فرهنگی و زیست‌محیطی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
امروزه در نتیجه پیشرفت علم و فناوری، تولید و استفاده از مواد و مصالح نوین ساختمانی به یک صنعت بسیار بزرگ تبدیل شده و بسیاری از ساختمان‌ها و سازه‌ها با استفاده از جدیدترین مواد و مصالح ساختمانی حاصل از دستاوردها و تکنولوژی‌های پیشرفته، ساخته می‌شوند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 380 کتاب در زمینه تکنولوژی بتن، مواد و مصالح ساخت‌وساز و در موضوعات اصول و مبانی تکنولوژی بتن، مواد و مصالح ساخت‌وساز، تکنولوژی بتن پیشرفته، سازه‌های هوشمند، مواد هوشمند، علم و تکنولوژی مواد، تکنولوژی سیمان، مصالح ساختمانی، ساخت‌و‌ساز سازگار با محیط زیست، بتن سازه‌ای، خواص بتن، خواص آسفالت، مقاومت مصالح، مهندسی مواد، شیمی سیمان، سازه‌های بتن آرمه، مواد کامپوزیت، مقاومت مواد، مقاومت بتن، مواد سیمانی، مواد ساخت‌یافته پیشرفته، مصالح ساختمانی، دوام بتن، رفتار دینامیکی مواد، مواد چندمنظوره، مواد گرانول، نانومواد، مواد آلی، بتن پیش‌تنیده، مواد زائد، مکانیک کامپوزیت مواد، کامپوزیت پلیمری، کامپوزیت FRP، سازه‌های کامپوزیتی، کامپوزیت فولاد، کامپوزیت بتن-فولادی، فیبرهای پلیمری تقویت‌شده، نانوکامپوزیت‌های پلیمری، مرمت و بازسازی بتن، عناصر سازه‌ای، سنگدانه‌ها، شکستگی بتن، خوردگی بتن، خوردگی فولاد در بتن، تحلیل المان محدود، پلاستیسیته بتن، مکانیک کاربردی، فناوری بتن مدرن، بتن‌های با عملکرد بالا، بتن سبک، نانوتکنولوژی، طرح اختلاط بتن، مهندسی ژئوتکنیک، خواص بتن، هندبوک‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه متخصصان و مهندسان عمران تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 380 کتاب در زمینه تکنولوژی بتن، مواد و مصالح ساخت‌وساز
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.