مجموعه کتاب‌های مهندسی نساجی

دسته: شیمی، فروشگاه، مجموعه‌های لباس و مد، مهندسی مکانیک، مهندسی نساجی

مهندسی نساجی یکی از شاخه‌های مهندسی می‌باشد که به تولید انواع منسوجات از جمله پوشاک، انواع کفپوش‌ها مثل فرش و موکت و نیز منسوجات مورد مصرف در دیگر صنایع می‌پردازد. این صنعت یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین صنایع می‌باشد که افراد شاغل، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی زیادی را به خود اختصاص داده و دارای بخش‌های مختلفی از جمله ریسندگی، بافندگی، رنگرزی، چاپ، تولید الیاف مصنوعی و برخی موارد دیگر می‌باشد. در حقیقت نساجی، صنعتی بسیار گسترده و پیچیده است که اداره آن توسط متخصصان و مهندسان نساجی صورت می‌گیرد.
امروزه مهندسی نساجی با برخی دیگر از علوم مهندسی از جمله مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک و مهندسی برق در ارتباط می‌باشد و محصولات و منسوجات حاصل از صنایع نساجی نه‌تنها در تولید پوشاک بلکه در بسیاری از صنایع دیگر از جمله پزشکی، حمل‌ونقل، خودرو و برخی صنایع دیگر، کاربرد دارند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 220 کتاب در زمینه مهندسی نساجی و در موضوعات اصول و مبانی مهندسی نساجی، تاریخ نساجی و پوشاک، تکنولوژی نساجی، شیمی نساجی، نساجی هوشمند، محصولات نساجی، الیاف نساجی، پلیمر و نساجی، صنایع پوشاک و لباس، نانوتکنولوژی در نساجی، مدل‌سازی و شبیه‌سازی در نساجی، طراحی پارچه و لباس، منسوجات پزشکی، سایز در نساجی، صنایع نساجی، مدیریت و اندازه‌گیری رنگ در نساجی، ریسندگی، فرآیندهای نساجی، مدیریت زنجیره تامین در صنایع پوشاک و مد، هندبوک‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسان و متخصصان علم نساجی و صنایع پوشاک تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 220 کتاب در زمینه مهندسی نساجی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.