مجموعه چهارم کتاب‌ها و مجلات هنر خیاطی و گلدوزی

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های صنایع دستی، مجموعه‌های لباس و مد

هنر خیاطی در مهمترین نقش خود، مجموعه مهارت‌ها و تکنیک‌هایی محسوب می‌گردد که به اندازه‌گیری درست و مناسب و نیز برش و دوخت پارچه‌ها جهت تهیه لباس و پوشاک افراد مختلف می‌پردازد.
همین نقش اساسی به همراه بکارگیری پارچه‌های مناسب و الگوی‌های خلاق، هنر خیاطی را در بین بانوان به یکی از کاربردی‌ترین و جذاب‌ترین فعالیت‌ها تبدیل کرده تا ضمن رفع نیازهای خانواده خود به پوشاک و لباس‌های متنوع، یه یک حرفه هنری و در عین‌حال اقتصادی نیز فعالیت داشته باشند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 110 کتاب و مجله زیبا و ارزشمند در زمینه هنر خیاطی و گلدوزی و در موضوعات آموزش خیاطی و گلدوزی، طراحی مد، طراحی لباس کودکان و بزرگسالان، طرح‌ها، الگوها و مدل‌های خیاطی و گلدوزی، کیف‌دوزی، عروسک‌دوزی، تکه‌دوزی، خیاطی و گلدوزی زینتی‌های دکوری، الگوها و تکنیک‌های طراحی مد، تاریخ لباس و مد، ابزارها و ماشین‌های خیاطی و گلدوزی، آموزش‌های گام‌به‌گام و تخصصی خیاطی و گلدوزی، طراحی، برش و دوخت انواع مدل‌ها، نکات و مهارت‌های خیاطی و گلدوزی و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرمندان و علاقه‌مندان هنر خیاطی و گلدوزی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 110 کتاب و مجله زیبا و ارزشمند در زمینه هنر خیاطی و گلدوزی
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها و مجلات
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

عناوین مجلات موجود در این مجموعه که از بهترین و معروف‌ترین مجلات منتشر شده در زمینه خیاطی می‌باشند عبارتند از:

Bridal Buyer
Embroidery & Cross Stitch
Love Sewing
Sew
Vogue Patterns

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.