مجموعه اول کتاب‌های طراحی لباس و مد؛ اصول و مبانی، تاریخچه طراحی مد

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های لباس و مد

طراحی مد هنر استفاده از طراحی، زیبایی‌شناسی و یا زیبایی طبیعی برای خلق پوشاک و زیورآلات است که متاثر از گستردگی جغرافیایی و تفاوت جوامع، آداب و رسوم و فرهنگ‌ها، دارای تنوع بالایی نیز می‌باشد.
تاریخچه رسمی طراحی لباس و مد به ابتدای قرن نوزدهم و زمانی که طراحان شروع به طراحی لباس برای مجالس اشرافی پرداختند، برمی‌گردد. پس از آن بسیاری از خیاطان با بکارگیری خلاقیت خود، مزون‌های لباس را برپا نمودند و با استخدام هنرمندان و نقاشان برای طراحی و ترسیم طرح لباس‌ها و ارائه آن طرح‌ها به مشتریانشان برای انتخاب، این عرصه هنری و اقتصادی را توسعه دادند.
امروزه مد و رسانه آن یعنی لباس و پوشاک، نمادی از وضعیت اجتماعی و اقتصادی جوامع می‌باشند و صنعت طراحی لباس و مد، در بسیاری از کشورها جایگاه اقتصادی خاصی داشته و طراحان لباس و مد همواره در تلاش هستند تا با ارزیابی سلیقه و نوع پوشش مخاطبان در موقعیت‌های مختلف، و طراحی لباس‌های زیبا، دل‌انگیز، جدید و مورد پسند جامعه، رضایت مصرف‌کنندگان را جلب کنند و درنتیجه سهم بیشتری از سود سرشار بازار جهانی و بزرگ لباس و پوشاک را کسب کنند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 260 کتاب ارزشمند و معتبر در زمینه طراحی لباس و مد و در موضوعات اصول و مبانی طراحی لباس و مد، تاریخ طراحی لباس و مد، هنر و طراحی مد، طراحی پوشاک، خلاقیت و ایده‌های برتر در طراحی مد، تکنیک‌های طراحی مد، برندهای طراحی لباس و مد، لباس و پوشاک در فرهنگ‌های مختلف، صنایع لباس و مد، طراحی مد معاصر، پیش‌بینی مد، تبلیغات و بازاریابی مد، لباس و مد اسلامی، رنگ و سبک در طراحی لباس و مد، مدرنیته و مدرنیسم در طراحی لباس و مد، طراحی و نقاشی مد، تصویرسازی مد، تکنولوژی‌های صنایع مد، لباس و مد در قرون وسطی، فلسفه و طراحی مد، عکاسی مد، طراحی مد در ملل و قاره‌های جهان، مدیریت زنجیره تامین در صنایع پوشاک و مد، هندبوک‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه علاقه‌مندان و متخصصان طراحی لباس و مد تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 260 کتاب زیبا و ارزشمند در زمینه طراحی لباس و مد
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.