مجموعه اول مجلات هنر طراحی گرافیک و انیمیشن؛ مجله 2D Artist

دسته: فروشگاه، گرافیک، مجموعه‌های گرافیک و انیمیشن

2DArtist مجله‌ای در زمینه هنر طراحی دوبعدی می‌باشد که برای هنرمندان حرفه‌ای و یا علاقه‌مندان و تازه‌کاران هنر طراحی دیجیتال و CG در سرتاسر دنیا، منتشر می‌گردد.
هر شماره از این مجله، خواننده را با بستر ایده‌آلی از اطلاعات و امکانات مورد نیاز آشنا می‌سازد تا به واسطه آن‌ها، مهارت‌های هنر طراحی دوبعدی خود را بهبود بخشد. این مجله مملو از توصیه‌های متخصصان طراحی دو بعدی، و نیز شامل مفاهیم آموزشی و بازبینی‌های پروژه جهت ارائه آخرین تکنیک‌ها و ترفند‌های مورد استفاده در صنعت، مقالات و مصاحبه‌های متنوع برای به‌روز نگه‌داشتن خواننده با آخرین اخبار عرصه طراحی دوبعدی و گالری‌هایی جهت نمایش بهترین‌های دنیای طراحی دوبعدی و در نهایت‌ مفاهیم الها‌م‌بخش برای پروژه‌های آینده یک هنرمند CG می‌باشد.
این مجله 90 صفحه‌ای، بصورت ماهنامه منتشر می‌گردد و خواننده را با جدیدترین‌های صنعت طراحی آشنا می‌سازد، به گونه‌ای که هنرمند به‌سرعت به آخرین و بزرگترین دستاوردهای موجود در دنیای هنر دیجیتال و CG دست خواهد یافت که تاثیر قابل توجهی بر موفقیت او در پروژه‌های پیش رو، خواهند داشت.
2DArtist مجله‌ای درباره هنر مفهومی، نقاشی دیجیتال و نقاشی Matte در سرتاسر جهان، یک منبع نهایی CG می‌باشد و به همین خاطر یک منبع غنی و بی‌انتها برای هنرمندان طراحی دوبعدی محسوب می‌گردد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل 111 شماره از مجله معتبر و ارزشمند 2D Artist از مجلات هنر طراحی گرافیک و انیمیشن می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرجویان و علاقه‌مندان هنر طراحی گرافیک و انیمیشن تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل 111 شماره از مجله معتبر و ارزشمند 2D Artist
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.