اصول پتروفیزیک مخازن نفت و گاز

دسته: مهندسی محیط زیست، مهندسی نفت
اصول پتروفیزیک مخازن نفت و گاز

این کتاب توسط برخی از مشهورترین مهندسان نفت و محیط زیست جهان نوشته شده است و اولین کتابی است که به ارائه عملکرد مهندسان و دانشجویان مهندسی در این زمینه می‌پردازد و تکنیک‌های کاربردی جهت پیش‌بینی و پیش‌گویی در مهندسی نفت و مدیریت محیط زیست را فراهم می‌کند. در این کتاب نویسندگان یک رویکرد خیلی دقیق و درعین‌حال آسان در مورد پتروفیزیک و نحوه اجرای آن در حوزه مهندسی نفت و محیط زیست برای حل مسائل متعدد که مهندسان و یا زمین‌شناسان روزانه با آن مواجه هستند را مورد بررسی قرار می‌دهند. این رویکرد راهنمای مناسبی برای بسیاری از کاربردهای دنیای واقعی برای مهندسان و دانشجویان فراهم می‌کند.
سال انتشار: 2012  |  390 صفحه  |  حجم فایل: 8 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

Fundamentals of the Petrophysics of Oil and Gas Reservoirs
نویسنده
Leonid Buryakovsky, George V. Chilingar, Herman H. Rieke, Sanghee Shin
ناشر
Wiley
ISBN10:
1118344472
ISBN13:
9781118344477

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:  پتروفیزیک  مهندسی گاز  

عناوین مرتبط:


Written by some of the world’s most renowned petroleum and environmental engineers, Petrophysics: The Fundamentals of Oil and Gas Revervoirs is the first book to offer the practicing engineer and engineering student these new cutting-edge techniques for prediction and forecasting in petroleum engineering and environmental management.


ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.