مجموعه شانزدهم مجلات صنایع چوب

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های صنایع چوبی

مجموعه شانزدهم مجلات صنایع چوب شامل سه عنوان معتبر و ارزشمند از مجلات صنایع چوب می‌باشد که با پوشش بسیاری از مطالب تخصصی، ترفندها و مهارت‌های خانگی و کارگاهی گوناگونی را آموزش می‌دهند. این مجلات با تمرکز بر پروژه‌های خانگی موضوعاتی همچون تعمیرات خانگی، طراحی و ساخت وسایل و اشیاء چوبی مورد نیاز خانه و باغ، کفپوش‌ها، درها و پنجره‌های چوبی، طراحی و ساخت خانه‌های چوبی، طراحی و ساخت کابینت‌های چوبی، ساخت مبلمان و وسایل خانگی، دکوراسیون چوبی خانه و باغ، پروژه‌های کارگاهی و بسیاری موضوعات دیگر، مطالب کاربردی بسیار متنوعی را پوشش می‌دهند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 140 شماره از 3 مجله معتبر و ارزشمند Australian Handyman، Extreme How-To، Handyman New Zealand می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه متخصصان و علاقه‌مندان صنایع چوب تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 140 شماره از 3 مجله معتبر و ارزشمند Australian Handyman، Extreme How-To، Handyman New Zealand
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

عناوین مجلات موجود در این مجموعه که از بهترین و معروف‌ترین مجلات منتشر شده در زمینه صنایع چوب می‌باشند عبارتند از:

Australian Handyman
Extreme How-To
Handyman New Zealand

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.