خورشیدگرفتگی؛ تاریخچه، علم، شگفتی

دسته: نجوم و کیهان شناسی
خورشیدگرفتگی؛ تاریخچه، علم، شگفتی

آیا شما احساس می‌کنید می‌توانید شاهد خورشیدگرفتگی کامل در روز بیست‌و‌یک آگوست سال 2017 باشید؟ آیا می‌خواهید از این پدیده که یک بار در زندگی هرکسی رخ می‌دهد، بیشترین استفاده را داشته باشید؟
کتاب خورشیدگرفتی؛ چاپ سوم، اطلاعات کافی برای آمادگی روبرو‌شدن با این تجربه شگفت‌انگیز را به شما می‌دهد.
برایان بریورز با ادامه نسخه معمولی پیشینش، اکنون با نقشه‌ها و جزئیات پدیده سال 2017، شما را به یک سفر تصویری رنگارنگ و جالب از تاریخچه و علم خورشیدگرفتگی می‌برد. کشف کنید چگونه این پدیده‌های نادر و دراماتیک آسمانی طی سال‌ها روی فرهنگ، از استون هنج و مصر باستانی تا شکسپیر و مارک تواین تاثیر گذاشته‌اند. با مطالعه این کتاب، ماجراهای دانشمندانی که به جای جای کره زمین سفر کردند تا برای دقایقی کوتاه ولی ارزشمند روی کهکشانمان مطالعه کنند، را دنبال کنید، به رازهای کوچک درباره چگونگی رخ‌دادن خورشید‌گرفتگی و دلیل جذب‌شدن همیشگی تخیلات انسان به آن‌ها پی ببرید.
اطلاعات این کتاب، بستر لازم برای درک هیجان‌انگیز شما از این صحنه زیبا و دیدنی را در روز خورشیدگرفتگی فراهم می‌کند. این کتاب پربار مصور تمام رنگی، حاوی راهنمای مشاهده، همراه با نظراتی درباره مکان‌یابی و سوژه‌یابی است. در طول قرن‌ها مشاهدات، هاله نور قابل مشاهده را فقط در طی یک خورشیدگرفتگی کامل مثل یک دید غیرمادی و شگفت‌انگیز توصیف کرده‌اند، فقط تعداد اندکی شانس داشتن این تجربه را داشتند و هرگز آن را فراموش نکردند.
سال انتشار: 2017  |  112 صفحه  |  حجم فایل: 42 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

Eclipse: History. Science. Awe.
نویسنده
Bryan Brewer
ناشر
Earth View, Incorporated
ISBN10:
0932898173
ISBN13:
9780932898173

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
برچسب‌ها:  

عناوین مرتبط:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.