برنامه ریزی استراتژیک؛ راهنمای عملی برای تدوین و اجرای استراتژی

دسته: مدیریت
برنامه ریزی استراتژیک؛ راهنمای عملی برای تدوین و اجرای استراتژی

هنگامی که صحبت از برنامه‌ریزی استراتژیک به میان می‌آید، B. Keith Simerson می‌داند کدام تجربه به کار می‌آید و کدام نه. کتاب برنامه‌ریزی استراتژیک، یک راهنمای عملی برای تدوین و اجرای استراتژی ایجاد می‌کند که دانش را به یک نقشه راه برای هر کسی که مجبور به ایجاد یک برنامه استراتژیک، ارزیابی یک فرایند برنامه‌ریزی استراتژیک، اجرای استراتژی و در نتیجه راه‌حل مؤثر و کارآمد است تبدیل می‌کند.
این کتاب فهرستی از اطلاعات و گزینه‌ها را بر اساس یک دیدگاه گسترده از برنامه ریزی استراتژیک و متقابلاً کاربرد گسترده آن ارائه می‌دهد. روش‌ها، ابزارها، و تکنیک‌های خاص، خوانندگان را به ایجاد استراتژی موفق و اجرای آن راهنمایی می‌کند.
سال انتشار: 2011  |  282 صفحه  |  حجم فایل: 1 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

Strategic Planning: A Practical Guide to Strategy Formulation and Execution
نویسنده
B. Keith Simerson
ناشر
Praeger
ISBN10:
0313384800
ISBN13:
9780313384806

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:  

عناوین مرتبط:


In this book, an expert in business strategy shows how to create and evaluate a strategic plan and execute that plan successfully. • Concrete examples and case studies • Templates and samples of materials used in various public- and private-sector strategic planning efforts • A bibliography of resource materials about strategic thinking, strategy formulation, strategic planning, and strategy execution


ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.