مجموعه آرشیو مجله Flight International

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی مکانیک، مجموعه‌های هوانوردی و مهندسی هوافضا، مهندسی مکانیک، مهندسی هوا فضا

Flight International یک هفته‌نامه بریتانیایی در زمینه هوافضا می‌باشد که از سال 1909 تاکنون به عنوان پنجره‌ای مطمئن و الهام‌بخش به سمت مهمترین‌های دنیای هوانوردی شهرت پیدا کرده است. این مجله در سطح بین‌المللی منتشر می‌شود و شامل آخرین اخبار از دنیای هوانوردی است که موضوعاتی همچون خطوط هوایی بین‌المللی، هواپیماهایی که در آن خطوط پرواز می‌کنند و سیاست‌هایی که بر آنها تاثیر می‌گذارند را پوشش می‌دهد.
این مجله، قدیمی‌ترین مجله در صنعت هوافضا به‌شمار می‌آید و خوانندگان آن شامل تصمیم‌گیرندگان، ایده‌پردازان و دیگر متخصصان صنعت هوافضا می‌باشند که هرکدام با بخش‌های مختلف دنیای هوانوردی سروکار دارند.
هر نسخه شامل نظرات و تحلیل‌های متخصصان درباره‌ هواپیماهایی مانند بوئینگ و ایرباس و هواپیماهای نظامی و مسافرتی کوچک‌تر می‌باشد و در کنار آن به بررسی آینده صنعت هوافضا و اینکه چگونه می‌تواند به طور موثرتر عمل کند و با محیط ‌زیست سازگارتر باشد، می‌پردازد. همچنین شامل آخرین اخبار درباره تجارت، استخدام و مشاغل صنعت هوافضا می‌باشد.
مجله Flight International به کمک یک تیم از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران در سرتاسر جهان موضوعات مختلفی را در زمینه ساخت و عملیات هوانوردی در محدوده حمل‌ونقل هوایی، تجارت هوانوردی، دفاع، هوانوردی عمومی و پروازهای فضایی، پوشش می‌دهد.
این مجله شامل تصاویر اجزای هواپیما، آزمایشات پرواز برای هواپیماهای جدید، گزارشات خدمه و تحلیل‌های بخش‌به‌بخش می‌باشد. از اواخر سال 1920، این مجله به طور ویژه برای تولید تصاویر بسیار دقیق و جزئی‌اش شهرت پیدا کرد و به عنوان Flight Cutaways و Micro Cutaways شناخته شد. این موفقیت توسط Max Milaar، سرپرست گروه هنرمندان مجله، بدست آمد و از مشهورترین هنرمندان در این زمینه، می‌توان به Arthur Bowbeer، Frank Munger و John Marsden اشاره کرد که صدها Cutaway در سال‌های بین 1946 تا 1994 تولید کرده‌اند.
به گفته مجله Flight international هدف Cutawayها، آگاهی دادن به متخصصان صنعت هوافضا در زمینه توسعه‌های عمرانی، برنامه‌های موتور، هواپیماهای دفاعی و جزئیات غیرقابل انعطاف در سرتاسر جهان می‌باشد. Cutawayها محصولی شناخته‌شده در سطح جهانی می‌باشند و معیاری برای جزئیات و دقت به حساب می‌آیند.
در آرشیو کامل مجله Flight International در طیف گسترده‌ای بیش از 1100 Cutaway از هواپیماهای نظامی و غیرنظامی‌، ماشین‌های فضایی و موتورهای هواپیمایی از جمله Zeppelin، F/A-18 Super Hornet، Wright Flyer و Airbus A380 وجود دارند.
گروه بر بالهای کتاب با تلاش فراوان آرشیوی شامل بیش از 160 شماره جدید از شماره‌های سال‌های اخیر این مجله را گردآوری کرده و به همه علاقه‌مندان و مشتاقان صنعت هوافضا تقدیم خواهد نمود.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیوی شامل بیش از 160 شماره جدید از شماره‌های سال‌های اخیر مجله Flight International
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:






ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.