مجموعه کامل کتابهای هنر طراحی گرافیک

دسته: طراحی و نقاشی، فروشگاه، گرافیک، مجموعه‌های طراحی و نقاشی، مجموعه‌های گرافیک و انیمیشن

هنر گرافیک یکی از قدیمی‌ترین و تاثیرگذارترین هنرهای جهان می‌باشد که از زمانی که انسانها تصمیم به ارائه پیامی تصویری و مشخص برای همنوعان خود گرفتند شکل گرفت و تا به امروز با همان هدف به پیشرفت‌ها و تغییرات بسیار زیادی رسیده است به‌طوری‌که در نتیحه این پیشرفت هنر طراحی گرافیک را به عنوان نوعی هنر مدرن و جدید و شامل دانش بسیار شکل داده است.
این هنر امروزه چارچوبی برای بسیاری از هنرهای دیگر می‌باشد و در حقیقت پرداختن به برخی دیگر از هنرها مثل نقاشی، طراحی، عکاسی و … بدون آشنایی با اصول هنر طراحی گرافیک و کاربرد آن امکان پذیر نیست. بسیاری از شاخه‌های علوم، صنعت، مشاغل هنری و تبلیغاتی از جمله مطبوعات، سینما و صنایع تبلیغاتی و رسانه‌ای دنیا نیز در ارتباط و تحت تاثیر بسیار زیاد هنر طراحی گرافیک می‌باشند و در حقیقت این هنر در ایجاد زیبایی‌های بصری محیط پیرامون زندگی کاربرد مهمی دارد.
گروه بر بالهای کتاب در مجموعه هنری دیگری، آرشیوی شامل بیش از 200 کتاب بسیار زیبا، ارزشمند و معتبر هنر طراحی گرافیک و در موضوعات تاریخچه طراحی گرافیک، گرافیک کامپیوتر، گرافیک چهره و منظره، طراحی لوگو، گرافیک تبلیغاتی، گرافیک وب، مدل‌سازی دیجیتال، طراحی انیمیشن، طراحی شخصیت‌های کارتونی و طنز، مدیریت رنگ، سایه و نورپردازی، تکنیک‌های چاپ، طراحی فونت، تایپوگرافی، گرافیک سه‌بعدی، گرافیک فیلم و ویدئو، سینمای چهاربعدی، برنامه‌نویسی گرافیکی، برنامه‌نویسی OpenGL، مقالات تخصصی و بسیاری موضوعات دیگر را گردآوری کرده و به همه علاقه‌مندان و هنرمندان عرصه طراحی گرافیک تقدیم خواهد نمود.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از 200 کتاب بسیار زیبا، ارزشمند و معتبر هنر طراحی گرافیک
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:



ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.