مجموعه کتابهای آموزشی نرم‌افزارهای طراحی گرافیک

دسته: طراحی و نقاشی، فروشگاه، کامپیوتر، گرافیک، مجموعه‌های طراحی و نقاشی، مجموعه‌های کامپیوتر، مجموعه‌های گرافیک و انیمیشن

طرح‌ها و آثار هنری و گرافیکی که امروزه پیرامون محیط زندگی قرار دارند همگی حاصل نیاز انسانها به فضایی زیباتر و کیفیت بالاتر زندگی می‌باشد که برای طراحی و ساخت سریع و استاندارد اینگونه آثار استفاده از کامپیوتر و نرم‌افزارهای طراحی گرافیک امری ضروریست. این نرم‌افزارها سبکی جدید و مدرن در هنر طراحی گرافیک پدید آورده‌اند و حتی استفاده از آنها در بیشتر فعالیت‌های رسانه‌ای، تبلیغاتی، علمی و صنعتی بسیار متداول است. استفاده مناسب و دقیق از این ابزارها نیازمند آشنایی همه جانبه با آنها و کسب مهارت‌های کاربردی بوده تا بتوان با پیاده‌سازی کامل ایده‌های خلاقانه در هر زمینه و استفاده از تمام قابلیت‌های وسیع و توانمند آنها تصاویر و آثار بسیار بی‌نظیر و کاربردی ایجاد نمود.
گروه بر بالهای کتاب مجموعه‌ای شامل بیش از 320 کتاب بسیار زیبا، ارزشمند و معتبر آموزش نرم‌افزارهای هنر طراحی گرافیک و در موضوعات آموزش‌های تصویری و گام به گام، آموزش‌های پیشرفته، تکنیک‌ها و مهارت‌ها، کاربرد نرم‌افزارها برای عکاسان و طراحان، مدیریت رنگ، سایه و نورپردازی، گرافیک هنری، مدیریت چاپ، افکت‌ها و جلوه‌های ویژه، تایپوگرافی، گرافیک وب، برنامه‌نویسی گرافیکی، گرافیک بازی‌ها، گرافیک دوبعدی و سه‌بعدی، طراحی و ساخت انیمیشن، سینمای چهاربعدی و بسیاری موضوعات دیگر را گردآوری کرده و تقدیم همه علاقه‌مندان خواهد نمود.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از 320 کتاب بسیار زیبا، ارزشمند و معتبر آموزش نرم‌افزارهای هنر طراحی گرافیک
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

کتاب‌های این مجموعه تحت پوشش بسیاری از نرم‌افزارهای معتبر از جمله نرم‌افزارهای زیر می‌باشند:

Adobe Photoshop
Adobe Illustrator
Adobe Creative Suite
Adobe After Effects
Adobe InDesign
Adobe Photoshop Lightroom
Adobe Premiere
Adobe Flash
ActionScript
Adobe Dreamweaver
Photoshop Elements
3ds Max
ZBrush
Maya
Paint Shop Pro
Corel Painter
Blender
XNA Game Studio
GPU Gems
Gimp
Apple Aperture
iClone
OGRE 3D
Vray
WebGL

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:






ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.